Regulamin sklepu internetowego “noweogrzewanie.pl”

 

 

1. Postanowienia ogólne

1)  Noweogrzewanie.pl prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez strony internetowe dostępne w domenie noweogrzewanie.pl oraz drogą mailową: noweogrzewanie@onet.pl.

2) Informacje na temat towarów sklep noweogrzewanie.pl zamieszcza na stronie https://noweogrzewanie.pl/

3) Sklep obsługiwany jest przez przeglądarki internetowe Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome.

 

2. Oferta

1) Przedmiotami transakcji prowadzonych poprzez strony transakcji w sieci Internet są produkty wymienione w ofercie, przedstawione na stronie www Sklepu Internetowego noweogrzewanie.pl  w chwili składania zamówienia.

2) Wszystkie ceny towarów znajdujących się w Sklepie są podane w polskich złotych i zawierają podatek VAT (ceny brutto).Sprzedawca może dokonywać modyfikacji asortymentu Sklepu, cen towarów, przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne. Zmiany nie mają wpływu na zawarte już z Klientami umowy sprzedaży poszczególnych towarów.

3) Noweogrzewanie.pl wystawia faktury w formie elektronicznej w formacie PDF. Klient otrzymuje fakturę elektroniczną na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Klient może w każdej chwili wyrazić chęć otrzymania faktury w formie papierowej poprzez kontakt na adres noweogrzewanie@onet.pl i podając numer zamówienia, którego faktura dotyczy.

4) Wszystkie produkty dostępne w noweogrzewanie.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, z zastrzeżeniem produktów tzw. outletowych, których ewentualne wady i uszkodzenia ujawnione są w opisie danego produktu. Niezależnie od powyższego, wszystkie produkty w Lazienkaplus.pl  zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

5) Opisy produktów mają charakter informacyjny, podstawą do reklamacji zakupionego towaru co do parametrów technicznych, kompletności części, koloru itp. jest specyfikacja producenta.

6)  Zawartość Sklepu Internetowego noweogrzewanie.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

7) Wszysykie wymienione produkty i nazwy, filmy są używane w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli.

8) Do korzystania z usług Sklepu internetowego “noweogrzewanie.pl” Klient powinien korzystać z systemu teleinformatycznego spełniającego następujące kryteria:

  • komputer lub inne urządzenie elektroniczne zapewniające łączność z siecią Internet,

  • przeglądarka internetowa obsługująca pliki cookies,

  • adres poczty elektronicznej e-mail.

3. Właściciel sklepu

1) Właścicielem sklepu internetowego dostępnego w domenie noweogrzewanie.pl (zwany dalej „noweogrzewanie.pl”), znajdującego się na stronie https://noweogrzewanie.pl/ jest firma BIGSAN Patrycja Lesiewicz, znajdująca się w Ostrowie Wielkopolski (63-400) przy ul. Grabowskiej 29, NIP: 6222817331, REGON: 380761405.

 

4. Składanie i przyjmowanie zamówień

1)  Zamówienia może dokonać osoba pełnoletnia lub firma. Składanie zamówień w Sklepie Internetowym noweogrzewanie.pl odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie produktu po uprzedniej rejestracji i zalogowaniu się do serwisu.

2) Zabronione jest dodawanie w formularzu treści o charakterze bezprawnym.

3) Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 11,00, oraz złożone w dni wolne rozpatrywane będą od godziny 8.00  następnego dnia pracy.

4) Za zamówienie przyjęte do realizacji rozumie się zamówienie złożone w formie pisemnej  (e-mail:noweogrzewanie@onet.pl) lub telefonicznie, potwierdzone przez naszego konsultanta i potwierdzone wysłaniem dokumentu ProForma

5) W celu zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą Klient wybiera w Sklepie towary poprzez kliknięcie ikony „Do koszyka” znajdującej się przy wybranym przez Klienta towarze. Towary znajdujące się w koszyku nie są jeszcze zamówione i Klient ma możliwość dodania do koszyka kolejnych towarów, zmiany ilości poszczególnych towarów, usunięcia znajdujących się tam towarów, a także rezygnacji z dokonania zakupów.

Po dodaniu do koszyka towarów, Klient ma możliwość kontynuowania zakupów klikając w ikonę „Kontynuuj zakupy” albo przystąpić do finalizowania składania zamówienia klikając ikonę „Przejdź do koszyka”.

6) Sklep internetowy noweogrzewanie.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny,  które nie zostało potwierdzone, dokument ProForma generuje się automatycznie i  jest podstawą do regulowania należności.

7) Nasza Firma zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży bez podania przyczyny.

8)  Złożenie zamówienia przez Nabywcę i prawidłowe potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z upoważnieniem Sklepu Internetowego noweogrzewanie.pl  do wystawienia faktury VAT bez konieczności uzyskania podpisu Nabywcy,

9)  Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę BIGSAN Patrycja Lesiewicz osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz. 883.

10) W przypadku większych zamówień sklep internetowy noweogrzewanie.pl zastrzega sobie prawo do ich realizacji w osobnych partiach o czym klient będzie poinformowany.

11)  W momencie wysyłki zamówionych produktów, Kupujący otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą szczegóły dotyczące przesyłki, adres internetowy strony umożliwiającej kontrolę przesyłki oraz szczegółowe instrukcje dotyczące odbioru przesyłki od kuriera.

12) Umowa kupna-sprzedaży towaru pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym zawierana jest w chwili dokonania akceptacji zamówienia przez Kupującego, którego potwierdzenie przyjęcia otrzymał od Sprzedającego na podany w zamówieniu adres poczty elektronicznej, a w przypadku zamówień telefonicznych potwierdzenia przez Kupującego  zawartości wypełnionego przez przedstawiciela Sprzedawcy formularza oraz  potwierdzenia zawartości zamówienia po jego odczytaniu.

13) Dowodem sprzedaży w Sklepie internetowym jest faktura VAT wystawiana przez Sprzedawcę Kupującemu i wysyłana na podany przez Kupującego adres.

 

5.Korygowanie i anulowanie zamówień

1) Korygowanie zamówień: na prośbę klienta, przekazaną e-mailem lub telefonicznie, można dokonać zmian w złożonym zamówieniu – oczywiście jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane.

2)  Stan realizacji zamówienia: aby sprawdzić stan realizacji zamówienia, należy skontaktować się poprzez email lub telefonicznie z handlowcem. Handlowiec udzieli informacji o stopniu zaawansowania w kompletacji zamówienia.

3)  Rezygnacja z zamówienia: jeśli zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane (to znaczy zamówiony towar nie został jeszcze wysłany do nas od naszych dostawców) – można zamówienie anulować drogą emailową lub telefonicznie. W każdym takim przypadku handlowiec odpowiedzialny za realizację zamówienia musi sprawdzić stan jego realizacji i określić, czy istnieje możliwość odstąpienia od zamówienia.

4) W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z przyczyn zależnych od sklepu internetowego noweogrzewanie.pl bądź producenta, kwota która została wpłacona na konto sprzedającego zostanie zwrócona w całości na konto kupującego.

5)  Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Kupujący będący Konsumentem, może zrezygnować (w drodze odstąpienia) z produktu zakupionego w Sklepie internetowym bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie pisma zawierającego oświadczenie o odstąpieniu.

6) W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. (chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu), tj. w okresie liczonym od dnia wydania Konsumentowi produktu nie może dojść do:

  1. a) mechanicznego uszkodzenia produktu (w szczególności: obicie, pęknięcie, zalanie), lub

  2. b) wystąpienia braku jakiegokolwiek z tych elementów produktu, które stanowią jego integralną część w znaczeniu technologicznym lub funkcjonalnym,

    chyba, że powyższe nastąpiło w wyniku niezgodności produktu z umową w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.

 7)  Produkt podlegający zwrotowi powinien być zapakowany w sposób umożliwiający jego bezpieczny transport. Produkt powinien być wysłany nie później niż w terminie  14 dni od daty odstąpienia. W celu ułatwienia procedury zwrotu produktu prosimy o  skontaktowani się ze sklepem internetowym noweogrzewanie.pl celem ustalenia szczegółów zwrotu produktu.

 

6. Realizacja zamówień

1) Zamówione produkty dostarczane są do Kupującego za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi kurierskie. Wysyłka towaru następuje w przeciągu od 1 do 5 dni  po potwierdzeniu wpłaty na konto, lub płatność pobierana jest przez kuriera, chyba że przy produkcie na stronach sklepu podany był inny termin dostawy. W przypadku braku towaru w magazynie centralnym, Klient jest natychmiast informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

2) Koszt transportu widoczny jest w momencie składania zamówienia na stronie internetowej  https://noweogrzewanie.pl/dostawa-i-platnosc/ , Istnieje możliwość indywidualnego ustalenia kosztów transportu, przy zamówieniu powyżej dwóch produktów. Należy zazanaczyć podczas składania zamówienia opcję “inne”.

3) Przed odebraniem przesyłki od kuriera, Kupujący powinien  sprawdzić, czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Należy zwrócić szczególną uwagę na stan taśm i plomb zabezpieczających przesyłkę, rozerwania oraz wszelkie wgniecenia opakowania zewnętrznego oraz obecności naklejek ostrzegawczych.

4) W przypadku gdy uszkodzone jest opakowanie przesyłki, plomby i/lub taśmy zabezpieczające, bądź sam towar lub też otrzymany produkt jest niekompletny, Kupujący powinien odmówić przyjęcia przesyłki (dla płatności gotówką przy odbiorze). Przy innej formie płatności Kupujący powinien sporządzić protokół szkody w obecności kuriera. Protokół szkody powinien zawierać:

a) wyszczególnienie uszkodzeń (rozerwania, wgniecenia opakowania) oraz ewentualnych braków,

b) informacje o zabezpieczeniach (wewnętrznych i zewnętrznych) przesyłki,

c) informację o naklejkach ostrzegających, w szczególności „Góra dół”,

d) datę i godzinę doręczenia.

5) Protokół szkody” musi zostać przesłany na e-mail:noweogrzewanie@onet.pl, na podstawie protokołu rozpatrywana jest reklamacja. Jeżeli przesyłka nie zostanie       sprawdzona w momencie odbioru (przy kurierze) i nie zostanie spisany prokół szkody – reklamacja nie będzie rozpatrzona. Oryginał protokołu szkody musi zostać u odbiorcy przesyłki, a następnie dostarczony do firmy  BIGSAN Patrycja Lesiewicz, znajdującej się w Ostrowie Wielkopolski (63-400) przy ul. Grabowskiej 29

6)  Dodatkowo Kupujący powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji oraz podjęcia odpowiednich działań jeszcze w obecności kuriera.

 

7. Formy płatności

1) Wyboru sposobu płatności dokonuje Kupujący w momencie złożenia zamówienia.

 2) Przewiduje się następujące formy płatności:

  •  płatność gotówką przy odbiorze – realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia– Kupujący przy odbiorze przesyłki od kuriera dokonuje płatności kwoty będącej sumą kosztów ceny produktu, dostawy

  • przedpłata przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy – forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym noweogrzewanie.pl, zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu skompletowania i przygotowania wysyłki.

3) Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w noweogrzewanie.pl towar, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 5 dni od dnia skompletowania zamówienia, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze. Przesyłka, która nie zostanie odebrana w wyznaczonym terminie zostanie odesłana do magazynu, a zamówienie zostanie anulowane.

4) Ze względu na fakt, że sposoby, terminy oraz wysokość opłat za dostarczenie towarów oraz koszty związane z wybraną formą płatności są uzależnione od gabarytów towaru, są one określane każdorazowo przy składaniu zamówienia.

5) Koszty związane z dostarczeniem towarów ponosi Klient.

 

8. Reklamacje i gwarancje

1) W przypadku niezgodności towaru z umową Kupujący powinien niezwłocznie poinformować o tym Sklep internetowy noweogrzewanie.pl, wysyłając e-mail na adres noweogrzewanie@onet.pl, lub telefonicznie, a następnie na koszt Sprzedawcy przesłać reklamowany produkt za pośrednictwem firmy kurierskiej wraz z pismem określającym charakter niezgodności towaru z umową oraz zawierającym żądanie usunięcia określonej niezgodności.

2) W przypadku uszkodzenia towaru warunki postępowania określa punkt 6.

3) Zwracane towary muszą być kompletne. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Klient powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu.

4) Czas reakcji na zgłoszoną reklamację wynosi 2 dni robocze. Czas ralizacji reklamacji (wymiana, ewentualnie naprawa sprzętu) wynosi 14 dni roboczych. Czas realizacji reklamacji może się wydłużyć w zależności od dostępności towaru w magazynach dostawców.

5) Wszystkie produkty oferowane w Sklepie internetowym noweogrzewanie.pl posiadają gwarancję jakości producenta bądź importera, która jest realizowana na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Szczegółowe warunki gwarancji są określone na karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, którą Kupujący otrzymuje wraz z produktem.

6) Warunkiem korzystania z gwarancji jakości jest uruchomienie i montaż zamówionego produktu przez pracowników autoryzowanego serwisu producenta danego produktu, chyba że dokument gwarancji stanowi inaczej.

7) Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.Okres gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronie internetowej lub na załączonej do produktu karcie gwarancyjnej.

8) Reklamację można złożyć w formie elektronicznej, pod adresem noweogrzewanie@onet.pl, za pomocą formularza kontaktowego, lub w formie pisemnej na adres podany w górnej części Regulaminu. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta,

  • datę zawarcia zamówienia stanowiącej podstawę reklamacji,

  • numer zamówienia,

  • numer faktury,

  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta,

  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,

9) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail przypisany do konta danego Klienta. W uzasadnionych przypadkach firma, może wysłać odpowiedź na inny, wskazany przez składającego reklamację adres e-mail bądź  na adres poczty tradycyjnej.

10) Wszelkie roszczenia wynikające z realizacji uprawnień z tytułu udzielonej gwarancji jakości należy kierować bezpośrednio do podmiotów udzielających gwarancji jakości.

11) Jeżeli produkt nie posiada karty gwarancyjnej producenta, podstawę gwarancji stanowi dowód zakupu.

 

9. Dane osobowe

1) Składając zamówienie w Sklepie internetowym noweogrzewanie.pl Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu. Powierzone dane osobowe będą przetwarzane dla celów realizacji umowy oraz w celach marketingowym. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do realizacji zamówienia przez noweogrzewanie.pl

2)  Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

3) Klient ma prawo wglądu oraz modyfikacji swoich danych osobowych w każdym czasie, jak również żądania ich usunięcia z bazy danych.

 

10.Postanowienia końcowe

1)  Złożenie zamówienia w Sklepie internetowym noweogrzewanie.pl oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu w wersji obowiązującej w dniu złożenia zamówienia.

2) Zawartość Internetowego Sklepu internetowego noweogrzewanie.pl  nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543 . Wszelkie informacje na temat sprzętu w ofercie Internetowego Sklepu noweogrzewanie.pl są zgodne z danymi katalogowymi producentów. Sklep noweogrzewanie.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.

3) Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Firmą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

4) Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

5) Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.

6) Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.11.2020 i  jego postanowienia stosuje się do wszystkich zamówień złożonych po tym dniu.