• Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Jeżeli dokonują Państwo zakupów jako konsument w rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Jeżeli przedmiotem umowy są rzeczy dostarczane partiami lub w częściach, termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana Klienta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.

 

  • Jak mogę zwrócić towar?

Wypełnij poniższe Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży i poczekaj na kontakt pracownika naszego sklepu, który potwierdzi przyjęcie Twojego zgłoszenia. Standardowo kontakt zwrotny nastąpi nie później niż 2 dni robocze od wysłania oświadczenia.

Formularz zwrotu

Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres:

    BIGSAN Patrycja Lesiewicz
Grabowska 29
63-400 Ostrów Wielkopolski

 

  • Stan zwracanego towaru

Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmii, (więcej w zakładce Reklamacje)

W przypadku niespełnienia, którejś z powyższych zasad zwrot może nie zostać przyjęty.

 

  • Zasady postępowania

Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Dlatego rekomendujemy następujący sposób postępowania:

– Prosimy nie rozrywać ani w inny sposób nie niszczyć opakowań podczas otwierania. Jeżeli otwarcie lub rozklejenie opakowania nie jest możliwe, prosimy o jego przecięcie wzdłuż narożnika.

– Prosimy nie oklejać zwracanego towaru szarą taśmą klejącą.

– Odpowiadają Państwo za towar do chwili jego dostarczenia do Sprzedawcy, a zatem także w trakcie transportu przez kuriera. Dlatego zalecamy staranne zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem i odesłanie go w takim standardzie, w jakim do Państwa trafił. Towar kruchy, zwłaszcza elementy ceramiczne, kabiny i wanny powinny być wysyłane na paletach.

– Nadając przesyłkę, warto upewnić się u przewoźnika, do jakiej kwoty przesyłka jest ubezpieczona.

– Należy zapewnić nam możliwość sprawdzenia przesyłki przy odbiorze – przez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu przewoźnika.